Sjuk

Den här morgonen har varit rätt så bra. Jag känner mig dock inte så himla frisk. Det är rätt så jobbigt att inte kunna vara på min främsta nivå. Ibland när jag inte har varit sjuk på ett bra tag så känner jag att det skulle vara lite skönt att vara sjuk för att bara kunna mysa ner sig under täcket och njuta ett tag. Sen när jag väl blir sjuk så känner jag inte att det är skönt alls speciellt eftersom man alltid måste göra de gamla vanliga sakerna som man gör när man är  frisk. Det går ju inte att undvika att gå till affären så man kommer ju alltid ha saker att göra.

När man blir frisk känns det dock väldigt skönt, man kommer att kunna göra allt på full hastighet igen. Det kommer att kännas så jäkla skönt att kunna arbeta på hög hastighet igen. Jag brukar inte sluta arbeta bara för en liten förkylning men man känner ändå att man jobbar lite sämre. Det kommer att bli skönt att kunna göra allt på en bra nivå.

Det är lite jobbigt att inte kunna träna heller. Jag måste vänta ett bra tag innan jag kan gå till gymmet igen. Det är lite synd för man känner att man går upp i vikt och att musklerna försvinner. Snart så kan jag komma igång igen i alla fall.